Overview
Մեր վերադարձի քաղաքականությունը նախատեսված է 30֊օրյա ժամկետի համար։ Եթե գնման պահից անցել է ավելի, քան 30 օր, ապա ապրանքը վերադարձնելու հնարավորություն այլևս չի տրվում։
Ապրանքը կարող է հետ վերադարձվել, եթե չի օգտագործվել և գտնվում է այն վիճակում, որով գնվել է։ Վերադարձնելու համար փաթեթավորումը նույնպես պետք է պահպանված լինի։
Որոշ ապրանքների դեպքում վերադարձի հնարավորություն չի տրվում։
Չվերադարձվող ապրանքներն են՝
- նվեր քարտերը
- նորմալ վիճակում գտնվող անհատական/հատուկ պատվերները
Արպանքը վերադարձնելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել գնումը հաստատող փաստաթուղթ կամ կտրոն։
Payment
Pay cash or non-cash for your orders at alexretail.com.
«Աննիա» ՍՊԸ֊ն համագործակցում է “Ամերիաբանկ” ՓԲԸ֊ի հետ։ Բոլոր վճարումները կատարվում են գործընկեր բանկի միջոցով։
Անկանխիկ վճարումները կատարվում են “Ամերիաբանկ” ՓԲԸ֊ի վճարային համակարգի միջոցով։ Վճարում հնարավոր է կատարել ArCa, Visa, Master Card և American Express քարտերի միջոցով։
Կանխիկ վճարումները կատարվում են ՀՀ դրամով։ Կանխիկ վճարում հնարավոր է միայն Երևանում առաքման պահին։
Delivery
Մենք առաջարկում ենք առաքման ծառայություն։
Առաքումը Երևանի տարածքում արժե 1000 ՀՀ դրամ և կատարվում է պատվերն ստանալուց հետո 3 օրվա ընթացքում։
Առաքումը դեպի ՀՀ մարզեր և Արցախի Հանրապետություն արժե 500 ՀՀ դրամ «ՀայՓոստով» առաքման դեպքում և կատարվում է պատվերն ստանալուց հետո 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
Միջազգային առաքումն իրականացվում է պատվերն ստանալուց 30 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ Միջազգային առաքման արժեքը կախված է տվյալ պահին առաքում իրականացնող ընկերությունների սահմանած արժեքներից։
Exchanges
Ապրանքը փոխանակվում է միայն այն դեպքում, երբ այն ունի խոտան։ If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
Refunds
Վերադարձված ապրանքն ստանալու պես Ձեզ կուղարկվի նամակ՝ հաստատելու համար ստացումը։ Բացի դրանից՝ կհայտնենք գումարի վերադարձի կամ մերժման մասին։
Եթե գումարի վերադարձը հաստատվի, ապա գումարը կփոխանցվի բանկային քարտին մի քանի օրվա ընթացքում։
Վերադարձվող գումարի ուշացումներ
Եթե դեռ չեք ստացել վերադարձվող գումարը, ապա նախ անհրաժեշտ է կրկին ստուգել բանկային հաշիվը։
Այնուհետև կարող եք կապ հաստատել բանկային քարտն սպասարկող բանկի հետ․ գումարի վերադարձը չի կարող կատարվել անմիջապես, վերադարձ կարող է կատարվել որոշակի ժամկետում։
Այնուհետև կապ հաստատեք Ձեր բանկի հետ։ Մինչ գումարի վերադարձը սովորաբար որոշակի ժամանակ է անցնում։
Եթե կատարել եք վերոնշյալ բոլոր քայլերը և դեռևս չեք ստացել վերադարձվող գումարը, ապա կապ հաստատե՛ք մեզ հետ։
Զեղչված ապրանքներ
Վերադարձվել կարող են միայն չզեղչված ապրանքները։ Զեղչված ապրանքները չեն կարող վերադարձվել։
Returns
Մեզնից գնված ապրանքները կարող ենք վերադարձվել կամ փոխանակվել, եթե՝
1. Եթե Երևանում առաքման պահին ապրանքը Ձեզ չի գոհացնում։ Անկանխիկ վճարումների դեպքում գումարը քարտին հետ կփոխանցվի 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում, եթե վճարումը կատարվել է հայաստանյան քարտով, և 6 աշխատանքային օրվա ընթացքում, եթե վճարումը կատարվել է օտարերկրյա բանկային քարտով։
2. Չօգտագործված ապրանքը կարող է հետ վերադարձվել կամ փոխանակվել 30 աշխատանքային օրվա ընթացքում, եթե գնման կտրոնն առկա է և վնասված չէ։ Այս գործընթաց իրականացնելու համար կարող եք մեզ հետ կապվել մեր Facebook-յան կամ Instagram-յան էջերի միջոցով։ Մեր առաքիչը պատվերը հետ կվերցնի նախապես ներկայացված ժամկետում։ Անկանխիկ վճարումները կվերադարձվեն քարտին ((հայաստանյան քարտերի դեպքում 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում, իսկ օտարերկրյա քարտերի դեպքում՝ 6։)
3. «ՀայՓոստով» կամ միջազգային առաքմամ առաքված ապրանքները կարող են վերադարձվել առաքման պահից30 օրվա ընթացքում մեզ հետ կապվելու դեպքում։ Եթե առաքման պահից 30 օրվա ընթացքում կապ չհաստատվի մեզ հետ, ապա գործարքը կհամարվի ավարտված, և ապրանքն այլևս ենթակա չի լինի փոփոխման։ Գումարի վերադարձ կատարվում է այն ժամանակ, երբ ապրանքը հետ ենք ստանում։ Կտրոնի առկայությունը և ապրանքնի բարվոք վիչակը պարտադիր են, եթե իրականացվելու է վերադարձ։ Վերադարձը հարմարեցված է գնորդին։ Վերադարձնելու համար առաքման վճարը վճարում է գնորդը՝ համապատասխան առաքման ծառայությունների սահմանած սակագների։
4. Exchange via HayPost or international shipping services is possible if you contact us within 30 days of receiving the goods. If you do not contact us on the 30th day after receiving the goods, we consider the transaction completed, after which it is impossible to exchange the goods. We only ship a new item after we receive the exchange item. The presence of the label and sales receipt, as well as the proper appearance of the goods, are mandatory. The exchange is carried out in a way convenient for the buyer. Վերադարձնելու համար առաքման վճարը վճարում է գնորդը՝ համապատասխան առաքման ծառայությունների սահմանած սակագների։
Shipping returns
To return your product, you should mail your product to: {physical address}.
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Կախված նրանից, թե որտեղից է կատարվել պատվերը, փոփոխման ժամանակահատվածը կարող է տարբերվել։
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. Մենք չենք երաշխավորում, որ վերադարձվող ապրանքը հետ ենք ստանալու, երբ վերադարձի առաքումը կազմակերպում եք Դուք։
Need help?
Ապրանքի և գումարի վերադարձի հետ կապված հարցերով {email} կարող եք կապվել մեզ հետ։